Adres

Breaking

16 Aralık 2016 Cuma

Hüsnü Mahalli Arap Baharı'ndan önce cihatçıları destekliyordu

Hüsnü Mahalli Arap Baharından önce bal gibi el-Kaide'yi, Taliban'ı, Çeçen mücahitlerini savunuyordu.
Hatta bi ara Kürşat Bümin ile Çeçenistan'daki bir okul baskını üzerine ağır bir polemiğe girmişlerdi. Çeçenler 1 Eylül 2004'te Osetya cumhuriyetinde bir okulu basıp öğrencileri rehin almışlar, Ruslar da okula operasyon düzenleyip bazı öğrencilerin ölümüne sebep olmuşlardı.

Bümin cihatçı/selefi/tekfirci Çeçenleri teröristlik ile suçlarken, Mahalli onları ölümüne savunuyordu. O zaman Mahalli henüz bizim mahallede idi.
Ben de Hüsnü Mahalli'ye konuyla ilgili Bümin'i eleştiren ve Çeçenleri savunan bir yazı göndermiştim. Bunun üzerine Mahalli Kürşat Bümin'e şöyle bir yazı yazdı:
"Seninle polemiği sürdürmeyeceğim. Sana bir okurumun yazısı ile cevap veriyorum."
Ve cevap olarak benim yazımı yayınladı.

***

Fakat Hüsnü Mahalli Arap Baharından Suriye devriminden sonra çark etti. Bu çok açık çok net...
Eskiden ABD'ye karşı savunduğu cihatçılar, şimdi ABD'nin kurup yönettiği (!) örgütler olmuşmuş...
Ben de şu meşhur soruyu sorayım:
Nnnoooooollldduuuuu da böyle çark ettin Hüsnü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

middle ad